مایکت | بازار اندرویدی

شروع به کار کانال رسمی مایکت در اپلیکیشن تلگرام

چند هفته قبل تلگرام اقدام به راه اندازی سرویس کانال های عمومی کرد و با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شد؛ تیم مایکت با توجه به درخواست‌های شما عزیزان و علاقه کاربران به اپلیکیشن تلگرام اقدام به راه‌اندازی کانال تلگرام خود کرده است.

درحال حاضر کانال مایکت به معرفی منتخبی از بهترین اپلیکیشن های روز میکند و بزودی با گسترش این بخش به پوشش اخبار حوزه اپلیکیشن و موبایل خواهد پرداخت.

برای پیوستن به کانال تلگرام مایکت اینجا کلیک کنید.

  • الهام صادقی
  • سه شنبه ۱۲ آبان ۹۴
  • ۱۱:۲۰
ساندویچ پانل
سلام خسته نباشید
امکان خیلی خوبی رو به سایتتون اضافه کردید
من تو کانالتون عضو شدم به دوستان هم پیشنهاد میکنم
حامد دهقان
خوبه
مسعود
واقعا عالیه
azad
عالییی
محمود
با عرض سلام و ادب
خسته نباشید
بنده امروز از کانال تلگرامی مایکت برنامه ماهواره انلاین را دانلود کردم و روی گوشی نصب کردم
موقع اجرا پیغام داد که ابتدا باید لایسنس رو تهیه کنم
من هم اینکارو کردم و مبلغ 9900 تومان پرداخت کردم ولی هنوزم پیغام میده که بایستی لایسنس تهیه کنم
ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید که چکار باید بکنم
بهروز
دانلود از تلگرام رو من خوشم میاد و بیشتر برنامه هایی نیاز دارم از اونجا دانلود میکنم.ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی