مایکت بخش تبلیغات برای توسعه دهندگان را راهاندازی کرده است.
تبلیغات در مایکت یک راه متفاوت و ساده اما موثر است که توسعهدهنده میتواند با آن محصول خود را به کاربر مرتبط و موردنظر خود معرفی کرده و نصب آن را افزایش دهد. کاربران نیز این امکان را پیدا میکنند تا با محصولات بیشتری در مایکت آشنا شوند.
از آنجا که توسعهدهندگان همواره دغدغهٔ بهتر دیده شدن برنامهٔ خود را دارند مایکت بهترین فضاهای خود را در اختیار آنان قرار میدهد.تبلیغات در حال حاضر در بخش جستجو فعال است و به زودی در لیست های پیشنهادی برنامهها در صفحه خانه و صفحه جزییات برنامه ها نیز نمایش داده خواهد شد.
طراحی سیستم تبلیغات در مایکت به گونهای است که توسعهدهنده نیازمند گذاشتن وقت و انرژی اندکی برای انجام تبلیغات برنامه یا بازی خود در مایکت است. بدین صورت که صرفا با تعیین حداکثر قیمت هر نصب تبلیغاتی، مایکت به صورت هوشمند تبلیغات برنامه را در بخش های مختلف مایکت نمایش میدهد. هر چند برخی سیستمهای تبلیغاتی مانند Google Ads از روش مبتنی بر مزایده قیمت دوم برای قیمتگذاری تبلیغات استفاده می کنند، اما این روش بیشتر مناسب آژانسهای تبلیغاتی است و برای بسیاری از توسعهدهندگان کارآمدی لازم را ندارد.

مهم ترین ویژگیهای تبلیغات در مایکت:
- توسعهدهنده تنها به ازای نصب برنامه هزینه پرداخت میکند.
- سیستم به صورت هوشمندانه نتایج تبلیغات را بهبود میدهد.
- برنامهها در فضاهای مرتبط به موضوع برنامه نمایش داده میشود.
- به راحتی در بخش آمار عملکرد تبلیغاتی برنامه قابل مشاهده است.
امکان تبلیغات در حال حاضر به صورت آزمایشی برای تعداد محدودی برنامه و بازی فعال شده است و به زودی برای تمام برنامههای فعال در مایکت فراهم خواهد شد.
توضیحات کاملتر دربارهٔ نحوهٔ استفاده از این بخش در اختیار توسعهدهندگان قرار خواهد گرفت.
- محدثه بنابی
- سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷
- ۱۱:۴۶