مایکت | بازار اندرویدی

اهداف خود را تعیین کنید و بقیه کار را به ما بسپارید.

مایکت بخش تبلیغات برای توسعه دهندگان را راه‌اندازی کرده است.


تبلیغات در مایکت یک راه متفاوت و ساده اما موثر است که توسعه‌دهنده می‌تواند با آن محصول خود را به کاربر مرتبط و موردنظر خود معرفی کرده و نصب آن را افزایش دهد. کاربران نیز این امکان را پیدا می‌کنند تا با محصولات بیشتری در مایکت آشنا شوند.


از آنجا که توسعه‌دهندگان همواره دغدغهٔ بهتر دیده شدن برنامهٔ خود را دارند مایکت بهترین فضاهای خود را در اختیار آنان قرار می‌دهد.تبلیغات در حال حاضر در بخش جستجو فعال است و به زودی در لیست های پیشنهادی برنامه‌ها در صفحه خانه و صفحه جزییات برنامه ها نیز نمایش داده خواهد شد.


طراحی سیستم تبلیغات در مایکت به گونه‌ای است که توسعه‌دهنده نیازمند گذاشتن وقت و انرژی اندکی برای انجام تبلیغات برنامه یا بازی خود در مایکت است. بدین صورت که صرفا با تعیین حداکثر قیمت هر نصب تبلیغاتی، مایکت به صورت هوشمند تبلیغات برنامه را در بخش های مختلف مایکت نمایش می‌دهد. هر چند برخی سیستم‌های تبلیغاتی مانند Google Ads از روش مبتنی بر مزایده قیمت دوم برای قیمت‌گذاری تبلیغات استفاده می کنند، اما این روش بیشتر مناسب آژانس‌های تبلیغاتی است و برای بسیاری از توسعه‌دهندگان کارآمدی لازم را ندارد.



مهم ترین ویژگی‌های تبلیغات در مایکت:

  • توسعه‌دهنده تنها به ازای نصب برنامه هزینه پرداخت می‌کند.
  • سیستم به صورت هوشمندانه نتایج  تبلیغات را بهبود می‌دهد.
  • برنامه‌ها در فضاهای مرتبط به موضوع برنامه نمایش داده می‌شود.
  • به راحتی در بخش آمار عملکرد تبلیغاتی برنامه قابل مشاهده است.

امکان تبلیغات در حال حاضر به صورت آزمایشی برای تعداد محدودی برنامه و بازی فعال شده است و به زودی برای تمام برنامه‌های فعال در مایکت فراهم خواهد شد.

توضیحات کامل‌تر دربارهٔ نحوهٔ استفاده از این بخش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت.


  • محدثه بنابی
  • سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷
  • ۱۱:۴۶
چتربام
ممنون از مطالب مفیدتون.

عایق ایزوگام به طور میانگین 10 سال عمر میکند، اما اگر عمر مفید ایزوگام تمام نشده بود و به دلایلی مثل برخورد یک جسم تیز دچار خرابی شد، شما دو راهکار پیش رو دارید یا باید به فکر تعویض ایزوگام ، یا لکه گیری ایزوگام را انجام دهید.
ادامه مطلب:
https://chatrbam.ir/weblog/repair-or-replace-isogum/
مومن در
خوب و جذاب مثل همیشه
کمال هادی
جراحی بینی گوشتی
همه‌ی ما دوست داریم بعد از عمل جراحی بینی، یک بینی زیبا داشته باشیم. گاهی ساعت‌ها به عمل بینی خود و تغییراتی که در صورتمان رخ می‌دهد فکر می‌کنیم. این هیجان، همراه با استرس و اضطراب نیز هست. وقتی بینی ما گوشتی باشد، نیاز به جراحی بینی گوشتی وجود دارد. به طور کلی، هر کسی قبل از عمل این استرس و اضطراب را تجربه می‌کنند. اما افرادی که بینی گوشتی دارند، بیشتر دچار این حالت خواهند شد. دلیل این اضطراب چیزهایی است که از این طرف و آن طرف، درباره جراحی بینی گوشتی به گوش آنها می‌خورد.
علی
سلام وقتتون بخیر کاش کمی شفاف تر توضیح میدادید درباره بودجه بندی تبلیغات مثلا بودجه هر نصب و بودجه روزانه.
و واضح میکردید که اگر بودجه روزانه بیشتر باشه چه تاثیری داره و اگر کمتر باشه به چه شکل خواهد بود.

با تشکر
خشکشویی آنلاین
ممنون از شما
آرین بتن
با چندین سال سابقه کار موفق در بتن ریزی کف ، بتن سخت آرملات، هاردنر بتن سخت، کف سازی صنعتی پارکینگ، کف سازی سوله، کف سازی محوطه، کف سازی عرشه با ماله پروانه‌ای به صورت صیقلی و یکنواخت با کمترین تلرانس ، بوسیله دستگاه‌های به روز بتن‌ریزی با کادری مجرب که آمادگی ارائه خدمات به شما کارفرمایان عزیز در سرتاسر کشور را دارد.

دکتر محبی
تشکر از تلاش های شما
درب چوبی
مفید بود
حامد
good
خرید درب ضد سرقت
ممنون از سایت خوبتون
دکوراسیون سه خط قم
سیستم تبلیغاتی مایکت فوق العاده هستش
تبلیغات وب سایت
با عرض سلام و خسته نباشید،
من قصد دارم تبلیغات اینترنتی آنلاین انجام بدهم لطفا هزینه تبلیغات اینترنتی آنلاین رو هم اعلام بفرمایید
چی‌بچین
ممنونم از زحماتی که می کشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی