مایکت | بازار اندرویدی

چگونه خطای امنیتی Play را باید رفع کرد؟


از چندی پیش با توجه به به‌روز شدن قوانین نصب برنامه‌ها در سیستم‌ عامل اندروید و بررسی برنامه‌ها توسط Play Protect، تعدادی از توسعه‌دهندگان و کاربران با مشکل مواجه می‌شوند. مایکت نیز برنامه‌هایی با چنین خطایی را در فرایند بررسی قبل از انتشار، رد می‌کند و پیام زیر را به عنوان علت رد برنامه برای توسعه‌دهندگان ارسال می‌نماید:

برنامه شما پس از نصب توسط Play Protect مخرب شناخته می‌شود و با خطای زیر مواجه می‌شود:

 «سپر ایمنی Play ، برنامه‌نویس این برنامه را نمی‌شناسد. برنامه‌هایی که برنامه‌نویس ناشناخته دارند، گاهی اوقات می‌توانند ناامن باشند»

با توجه به اینکه مایکت برنامه را به علت خطای مذکور منتشر نمی‌کند لطفا تنظیمات برنامه را بررسی نمایید و خطا را رفع کرده و نسخه جدیدی ارسال نمایید.




  1. مشاهده مکرر خطا و پرسش‌های توسعه‌دهندگان ما را بر آن داشت تا راهکارهایی برای رفع خطا اعلام نماییم. لازم به ذکر است راهکارهای ارائه شده می‌تواند به شما در رفع مشکل کمک نماید اما الزاما رفع کننده خطا برای برنامه شما نیست و ممکن است مواردی خارج از لیست زیر به بروز خطا در برنامه منجر شده باشد.
  2. اگر از سرویس‌های SDK  (تبلیغاتی و نوتیفیکیشن) استفاده می‌کنید لازم است از آخرین به‌روزرسانی‌های سرویس مورد نظر استفاده نمایید. به طور مثال برخی از سرویس‌های تبلیغاتی ایرانی علت نمایش خطای مذکور است و سرویس‌دهندگان آن‌ها در به‌روزرسانی‌های خود اقدام به رفع مشکل نموده‌اند. بنابراین لازم است با سرویس‌دهنده مورد نظر ارتباط برقرار نموده و راهکارهای رفع این مشکل را جویا شوید.
  3. استفاده از دسترسی‌های مختلف در برنامه‌ها با محدودیت‌های امنیتی مواجه گردیده است. بنابراین پیشنهاد می‌شود TargetSDK برنامهٔ خود را به‌روز نمایید تا بتوانید از دسترسی‌های در حال اجرا (Runtime) استفاده کنید.
  4. کتابخانه‌هایی که در برنامه خود استفاده نموده‌اید را بررسی کنید و در صورتی که از کتابخانه‌های کمتر شناخته شده استفاده می‌نمایید آن‌ها را حذف نموده و یا با کتابخانه‌های استاندارد جایگزین کنید.
  5. در برخی موارد در ابتدای نصب خطا نمایش داده نمی‌شود و پس از گذر زمان و افزایش دانلود نسخه مورد نظر خطا به کاربران جدید که قصد نصب برنامه را دارند نمایش داده می‌شود. بنابراین عدم نمایش خطا قبل از ارسال به مایکت لزوما به معنی سالم بودن نسخه از نظر Play Protect نیست و در آینده می‌تواند مشمول این گزینه باشد. توجه کنید که زمانی که VersionCode برنامهٔ خود را تغییر می‌هید، این مشکل به صورت موقت حل می‌شود ولی پس از نصب این نسخه توسط تعدادی از کاربران شما، دوباره خطا نمایش داده می‌شود.
  6.  در صورتی که مشکل حل نشد، می‌توانید با مراجعه به لینک https://goo.gl/jpwjkz از آخرین موارد امنیتی Play Protect آگاه شوید.  

  • الهام لامعی
  • چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷
  • ۱۷:۱۴
بانک مشاغل
سلام
خیلی ممنون و تشکر میکنم
زیبا
تشکر
تعمیرگاه لوازم خانگی
باسلام
موفق باشید
ماندگار
سلام روزتون بخیر تندرستی
خواستم اول نظر بزارم خستگیتون بره / پخش تراکت
واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام
ممنون
پوکر
عالی بود ممنون
کیا
سلام روزتون بخیر تندرستی

خواستم اول نظر بزارم خستگیتون بره

واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام

ممنون
سامان ^^
ممنون حل شد
mahyar
خیلی عالی

دانلود آهنگ جدید

جدید ترین آهنگای خوانندگان معروف

http://takmusics.ir/
Saeddeeh Ahamdi
واقعا مفید بود برام – جالب هم بود
ehsan87
کارم راه افتاد
saeed azzizmi
ممنون حل شد
نور صنعت تجهیز
خیلی عالی است
موفق باشید
[url=https://iraqiranbiz.com/fa] عراق [/url]
عالی
محمدرضا
واقعا ممنون
خیلی کاربردی بود و مشکلم حل شد
آرترینا
سلام وقت بخیر
دلم نیومد نظر نزارم
من اینجارو تو واتساپ برای دوستم میفرستم
ممنون ازتون
Imro
سلام دوستان
نحوه ارسال فایل به گوگل
1- واسه آپلود اول vpn وصل کنید
2- خروجی فایل در سایت https://www.file.io/ اپلود کنید
3- کپی لینک بزنید
4- در قسمت url گوگل پیست کنید ( در آخر لینک / بگذارید)
5- submit را بزنید
موفق باشید
بهترین آهنگ های آذر 98
ممنون
استیریتی
خیلی لذت بردم ازش
خسته نباشید
فرستادمش برای دوستم
ممنون

محمد
مطالب ارزشمندی دارید.
روغن خراطین
سلام روزتون بخیر تندرستی
واقعا جالب و مفید بود برام
با اجازتون اینجارو فرستادم برای دوستم
راستی من از گوگل اومدم
ممنون
مهاجرت به کانادا
سلام برای اطلاعات بیشتر به لینک مراجعه کنید https://forum.fusioninventory.org/showthread.php?tid=9734&pid=28299#pid28299
ساخت و ساز در ایران
ممنون بابت انتشار این مطلب واقعا برام مفید بود.
علیرضا
به وبلاگ من هم سر بزنید ممنون میشم
peroemamkhamenei1318.persianblog.ir
کرگدن
good luck!.<a href="http://roova.ir/kargadan/">.</a>
13 مانکن
<a href="http://roova.ir/mankan-13/">دانلود قسمت ۱۳ سریال مانکن</a>
سایت خوبیه
خانم رحمتی
ممنون از اطلاعات خوب شما
ali
سلام بچه ها برای مهاجرت به کانادا به لینک زیر مراجعه کنید http://blog.myket.ir/1397/06/21/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AE%D8%B7%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-Play-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%DA%A9%D8%B1%D8%AF#send_comment
ali1998
https://medium.com/@sarakhoshhal9/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2019-a2ce95a530a
کربلا
سلام
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
جالب بود برام واقعا
من هفته پیش بهتون سر زدم
پکیج کار
سلام / خداقوت
واقعا برام جالب بود دفعه دومی که میام و گفتم اینبار نظر بزارم که براتون انگیزه بشه
اینجارم سیو کردم تا بعدا بگم دوستم بیاد ببینه
ممنون
سمباد
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
واقعا مفید بود برام – جالب هم بود
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
پایدار
اگه SDK رو بروز کنم احتمال داره دوباره این ارور رو بده؟
حامد
www.zamiin.ir
نور صنعت تجهیز
عالی است ممنون از اطلاعات خوب شما
نور صنعت تجهیز
عالی است ممنون از اطلاعات خوب شما
نور صنعت تجهیز
عالی است ممنون از اطلاعات خوب شما
حامد دهقان
خوبه
ninibaba
سلام تشکر میکنم بابت این مطلب مفید و عالی.
آرترینا
سلام

من چند روز پیش وارد اینجا شدم از گوگل

خواستم نظر بزارم تا تشکر کنم که مفید هست

اینجا هم فرستادم برای دوستم نیاز داره بهش

ممنون
ریحانه
سلام من هفته پیش اومدم تو سایتتون و الان هم اتفاقی اینجام
ولی شکل سایتتونو یادم مونده بود
خواستم تشکر کنم که بدرد بخورید
آرترینا
سلام
عالیه واقعا
من از گوگل اومدم
ممنون
درمان فیستول
من این کار انجام دادم درست نشد
تجهیزیار
جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !
محسن
سلام
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
ممنون از سایت مفیدتون واثعا
ممنون
ماندگار
من این کار انجام دادم درست نشد

راهکار ممنون میشم بدید

خداقوت از زمانی که میزارید
بازی اندروید
مشکل الان دیگه برطرف شده ؟
لیمو
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
سارا
سلام مایکت !
تازگی ها بعد از اپدیت مایکت ‌.......نمیشه به راحتی پست زد ......برسی نمیشه .......لطفا رسیدگی کنین
ممنون !
Android Developers
سلام برای حل مشکل به کانال تلگرام بنده به آدرس adsps4@ پیام بدید.
Top game
برای حل سریع مشکل لطفا به ایمیل من پیام بدید تا مشکلتون رو در کمتر از 1 دیقه درست کنم
به ایمیل topgameir98@gmail.com پیام بدید.
salim gook
من تمامی روشهای بالا رو امتحان کردم برا گوگلم که فرستادم جوابی نیومد الان چیکار کنم کلی زحمتم هیچ میشه
mostafa
تشکر
محمد حسین
آقا چه مسخره بازیی درآورده این گوگل. برا هر ریلیز باید یبار فرم پر کنیم. یعنی چی واقعا. تحریمم ک میکنن از اینورم اینطوری. خب مایکت نباید گیر بده به این ارور این چه داستان مضخرفیه. اعصابمون داغون شده یماهه برا انتشار یه اپ. اه.
میلاد
سلام برای من بعد از 6 روز تایید شد
آمندا
سلام

جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

ممنون
آمندا
تشکر فراوان

Amenda.ir
رضا
ممنون از وب سایت خوبتون.
مطلب مفیدی بود از دوستان هم ممنون بابت به اشتراک گذاری نظرات.
آرترینا
درود دوستان
من فایلو برای گوگل ارسال کردم. چقدر طول میکشه تا جواب بگیرم. اصلا جوابی میدن
ماندگار
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
instagramha.ir
تشکر
http://instagramha.ir/
اجاره ماشین
ممنون از مطلب مفیدتون
مسعود
سلام؛
من فایل را در file.io آپلود کرده ام فقط نمیدانم برای ارسال در فرم ، package name را چی باید بنویسم ؟
مثال نوشته : com.example.app لطفا دوستان یه مثال عینی بزنند که دقیقا چی باید بنویسم . چون همه چی را درست رفته ام من فکر میکنم همین نام بسته را درست وارد نمیکنم .
لطفا یکی کمکم کنه . ممنون .
instagramha.ir
دستتون درد نکنه عالی بود
homayoon
من یک نسخه از برنامه ام را در فرم ثبت کردم و پس از 5 روز امروز فقط همان یک نسخه مشکلش برطرف شده اما ریلیز جدید که میگیرم باز همون مشکل رو داره. یعنی برای هر آپدیت باید یکبار فرم appel را تکمیل کنیم!!!
رضا
سلام دقیقا تایید گوگل چند روز طول میکشه؟
از کجا بدونیم دیگه خطای مخرب و مجاز بودن نمی دهد؟
متشکر
homayoon
درخواستی که از پشتیبانی مایکت دارم لطفا این داکیومنت را توسعه بدید، فقط یک مورد راه حل در نظرات ذکر شده که به نظرم کافی نیست.
homayoon
دوستان کسی با این روش مشکلش حل شده؟ چند روز طول می کشه جواب بدن؟
کلینیک زارعی
ممنون مفید بود
علی
درود دوستان
من فایلو برای گوگل ارسال کردم. چقدر طول میکشه تا جواب بگیرم. اصلا جوابی میدن
hossein farazi
باسلام
بلخره با وب سایت
file.io
تونستم برنامه ام رو اپلود کنم

ممنون از همگی
hossein farazi
با سلام
تمامی روش ها رو رفتم اما فایده نداشته همش میگه نمیتونم لینک رو شناسایی کنم فقط تو Dropbox گفت ((لینک شما ارائه شده به فایل APK منجر نمی شود و یا فایل خراب است))
اینم لینک دانلود تو dropbox:: https://www.dropbox.com/s/ckr7ttzk5jsmm4h/Zearat.apk?dl=0
دوستان تو رو خدا کمک کنید
علی
دوستان
حتما باید لینک مستقیم باشه. (یعنی با کلیک روی لینک دانلود شروع بشه)
و در ضمن دوتا سایت خوب براب این کار dropboxلینک چند بار مصرف میده ثبت نام میخواد
file.io لینک یک بار مصرف میده موفق باشید.
ناصر حقیقی
ممنون ، خیلی عالی بود
کارم راه افتاد
احسان معارف وند
سلام ای بابا چقد زحمت کشیدما الان باید منتظر تایید بمونم.
دوستان توسعه دهنده که مشکل دارن تو اپلود کردن فایل . به این دلیل هست که شما باید ادرس مستقیم بدین ، و لینک هم باید کوتاه باشه
من از سایت file.io استفاده کردم جواب داد هم لینک کوتاس هم ادرس دهی مستقیم. فقط چون امنیتیه از فایل اپلودی یکبار میتونی استفاده کنید. بعد از اپلود فایل بلافاصله کپی کنید ادرس رو. موفق باشید
امید صادقی
پس از 7 روز برای من گوگل تایید کرد.
morteza
ممنون حل شد
علیرضا
با سلام خدمت دوستان
من هم هر چقدر سعی کردم فایل رو برای گوگل ارسال کنم خطا داد و فایل را قبول نکرد
چون از هاست های ایرانی استفاده میکنیم
کسی تا حالا تونسته فایل را برای گوگل ارسال کنه؟
لطفا بگید از چه راهی و تو چه هاستی فایل را آپلود کرده؟
ممنون
علی خانپور
سلام بعد این که تو سایت https://support.google.com/googleplay/android-developer/contact/protectappeals ثبت نام کردیم چه طوری مطمئن بشیم که مشل حل شده
فرامرز
سلام
برای رفع مشکل خطای امنیتی گوگل به صفحه https://support.google.com
/googleplay/android-developer/contact/protectappeals
و فایل رو توی این لینک بصورت apkگذاشتم ولی باز هم ایراد میگیره
https://www.nortazah.ir/mathsucks-2/
لطفا راهنمایی کنید
محمد هادی کرم‌زاده
با تکمیل فرم زیر و ارسال اون به گوگل هم میتونن امیدوار باشند که بعد از ۴۸ ساعت مشکلشون برطرف بشه
https://support.google.com/googleplay/android-developer/contact/protectappeals
بله ، یکی دیگه از راه هایی که بعد از مراحل گفته شده اگه مشکل حل نشد میشه انجام داد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی