مایکت | بازار اندرویدی

مایگرام!

اصولاً در مقابل تغییرات می‌توان دو رویکرد مختلف را پیش گرفت؛ یا در برابر آنها مقاومت کرد و هزینه‌های این مقاومت را پرداخت و یا از تغییرات بهترین استفاده را کرد و با تغییرات همراه شد.

روزی که شبکه‌های اجتماعی شروع به کار کردند با استانداردهای جامعه سنتی ایرانی خیلی فاصله داشتند. امروز که به آن روزها نگاه می‌کنیم از خود می‌پرسیم اگر زمان به عقب برگردد آیا می‌توانیم در آن فضا زندگی کنیم؟

بخشی از جامعه با این تغییرات تغییر کرد و بخش دیگری از جامعه مقاومت کرد. شاید این دو دستگی امروز خیلی کمتر از دیروز باشد و آن بخش از جامعه هم که در مقابل تغییرات ایستادگی می‌کرد امروز بجز تلگرام به منبع خبری دیگری اعتماد ندارد!

خواه یا ناخواه تلگرام بخش قابل توجهی از زندگی روزانه یک ایرانی را پر می‌کند. اما سوال اینجاست که سایر سرویس‌های مجازی جامعه چقدر با این پدیده همراه شدند؟

شاید نتوان در مورد کل جامعه صحبت کرد اما مایکت به سهم خود، مانند همیشه سعی کرد دوستان خود را در این شبکه تنها نگذارد.

علاوه بر اینکه کانال رسمی مایکتدر تلگرام در حال معرفی خدمات و اپلیکیشن‌های مفید به مایکتی‌ها بود، مایکت تصمیم گرفت از قابلیت ربات تلگرام هم بهترین استفاده را بکند. بدون نیاز به ثبت نام کردن در اپلیکیشن مایکت تنها با 3 کلیک می توان از طریق ربات تلگرام همان عملیات را انجام داد. ضمن اینکه ربات تلگرام جمع دوستان و افراد خانواده را فراموش نکرد و با قابلیت جستجو و معرفی اپلیکیشن به آنها بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن مایکت، خدمت جدید و منحصر به فردی را پایه گذاری کرد.

شاید بتوان گفت مایکت و تلگرام در کنار یکدیگر نیازهای روزانه و ضروری دنیای مجازی جمعیت زیادی از کاربران ایرانی اینترنت را برطرف کنند.

شما از کدام سرویس تلگرامی مایکت بهره می برید؟

  • الهام صادقی
  • چهارشنبه ۲۱ بهمن ۹۴
  • ۱۸:۴۰
شبناک
سلام من همین نسخه مایگرام را نصب کردم و خوب وصل میشم تشکر از شما
حامد دهقان
خوب بود
قیمت موتور سیکلت
ببخشید هنوز میشه از این نرم افزار استفاده کرد یا نه؟
مهدی
نصب نمیشود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی