مایکت | بازار اندرویدی

ترویج برنامه از طریق کد هدیه مایکت

معمولا با اهداف مختلفی برنامه یا محصول درون‌برنامه‌ای خاصی برای تعداد مشخصی از کاربران رایگان می‌شود. به طور مثال می‌خواهید کاربرانِ برنامه‌های قبلی خود را تشویق کنید تا برنامهٔ جدیدتان را دانلود کنند، می‌توانید محصول خاصی را در برنامه جدید برای آن‌ها رایگان کنید؛ یا می‌خواهید نسخه رایگانی از برنامه خود را برای کارشناسی بفرستید تا مقاله‌ای تحلیلی از برنامه‌تان آماده شود و در رسانه‌ها منتشر کنید.

از این رو مایکت برای آن که کنترل بهتری بر نحوه توزیع رایگان برنامه‌تان داشته باشید امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی با ارسال کد هدیه، برنامهٔ پولی و یا محصول درون‌برنامه‌ای خود را برای کاربران خاص خود رایگان کنید.

کافی است از طریق پنل توسعه ‌دهندگان، در صفحه برنامه مورد نظر خود گزینه «کدهای هدیه» را انتخاب کنید. کدهای هدیه خود را دریافت کنید و به جای ارسال فایل نصب برنامه، این کدها را برای کاربران خاص خود ارسال کنید.

توجه داشته باشید سربرگ کد هدیه تنها برای برنامه های پولی و درون پرداخت فعال قابل مشاهده است.

  • الهام صادقی
  • سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵
  • ۱۵:۴۱
پارسا
چجوری کد بگیرم
حسن غلامی
لطفا به من کد هدیه بگین
نیاز
از این روش ترویج برنامه, من خیلی بازده گرفتم با تشکر از عوامل مایکت
سئو
بسیار عالی بود، ممنون بابت به اشتراک گذاری
مهدی
کد هدیه: off20
بیست درصد تخفیف میده زود بزنید فقط 3 روز مهلت دارید
حامد دهقان
عالی
کاغذی
سلام کد هدیه رو از کجا دریافت کنیم ما؟
علی
سلام من کد هدیه را دوبار خریدم اما هیچ کد برام نمیاد
مطهره
چطور باید کدهدیه گرفت
اردلان
کد هدیه رو چتوری دریافت کنم
رضا
ببخشید از کجا بگیرم کد هدیرو
ماهان
سلام کد هدیه از کجا پیدا کنم؟؟
علیرضا
ببخشید من گیج شدم
میشه بفرمایید بعد از اینکه کد هدیه رو صادر کردم، کاربر این کد رو کجا باید وارد کنه تا بتونه برناممو رایگان دریافت کنه؟
لازم به ذکره که برنامم خرید درون برنامه ای داره و وقتی درخواست خرید درون برنامه ای میده هیچ گزینه ای برای ورود کد هدیه وجود نداره
ممنون از شما
سلام 
همکار عزیز کافیه کاربر در برنامه مایکت، از منو بخش کدهدیه، کد رو وارد کنه و بعد محصول رو خریداری کنه.
ardalan
سلام
من از یک توسعه دهنده کد هدیه برنامه دریافت کردم
این کد چقدر اعتبار دارد ؟
چون میخوام گوشیمو عوض کنم
تو اون برنامه رو نصب کنم


سوال دومم اینه که اگه این کد رو تو این گوشی بزنم
وقتی موبایلمو عوض کردم بازم هم کدم رو میتونم بزنم
فعاله آیا؟

سلام دوست من کد هدیه سه ماه از زمان ایجاد اعتبار دارد . دقت نمایید پیش از استفاده از کد هدیه در مایکت لاگین کرده باشید تا در صورت تغییر گوشی با وارد شدن به اکانت خود بتوانید مجدد برنامه را در لیست برنامه های خریداری شده خود داشته باشید.
حسین واحدی
پس از وارد کردن کد هدیه توسط کاربر برنامه دانلود می شود اما در زمانی که از طریق درگاه باید متصل گردد برنامه جلوتر نمی رود، این مورد تنها برای کدهای هدیه ایجاد می شود و برای کاربرانی که خرید داشته اند این اتفاق نمی افتد لطفاً بررسی فرمایید.
سلام
اگر کاربر کد هدیه را وارد کرده، برنامه را رایگان دریافت می‌کند و نیازی به اتصال به درگاه نخواهد بود. لطفا مشکل را کاملتر از طریق ایمیل پشتیبانی توسعه‌دهندگان یا تماس تلفنی مطرح نمایید تا امکان بررسی وجود داشته باشد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی