مایکت | بازار اندرویدی

اَپِ مهربان

یک اپ و دو لبخند! :)



کمپین مشترک مایکت، سازمان بهزیستی و توسعه دهندگان

رمضان ماه میهمانی خدا و ماه خوبیهاست! همه مسلمانان دنیا بر اساس روایات در این ماه برای یکسال خود ذخیره آخرت جمع می کنند. روزه داران با چشم پوشی از لذتهای دنیا نفس خود را پاک و آماده ملاقات با ذات پاک خداوند می کنند و در کنار نخوردن و نیاشامیدن برای درک شرایط نیازمندان به انفاق و راز و نیاز می پردازند.

مایکت به عنوان یک فروشگاه نرم افزارهای اندرویدی، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، در طرحی مشترک با سازمان بهزیستی و توسعه دهندگان، با در نظر گرفتن بخشی از در آمد خود در ماه رمضان اقدام به ساخت مهد کودک در یکی از مناطق محروم ایران برای کودکان زیر 6 سال و ارائه یک وعده غذایی سالم نموده است.

در این طرح که با عنوان اَپِ مهربان از ابتدای ماه رمضان آغاز شده، مایکت با توجه به نیاز سازمان بهزیستی در اجرای پروژه های دردست اجرا، نیمی از در آمد خود را در طول این ماه مبارک از راه فروش اپلیکیشن هایی که در طرح مشارکت می کنند برای احداث این مهد کودک اختصاص داده و اَپ های مهربان هم با شرکت در فراخوان مایکت با اختصاص دادن 30 درصد از درآمد خود در این کار خیر سهمی را از آن خود کرده اند.

مسئولین و دست اندرکاران این طرح امیدوارند که با پیوستن همه توسعه دهندگان به جمع اَپ های مهربان و استقبال مردم و مصرف کنندگان، این پروژه به کل ماههای سال تعمیم یافته و قسمتی از فعالیتهای ثابت این مجموعه برای همکاری های بیشتر با سازمانها و ارگانهای یاری رسان به افراد تحت پوشش آنها باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این کار نیک، هر روز به صفحه اول اپلیکیشن مایکت مراجعه و لیست کامل اَپ های مهربان را ببینید!

توسعه دهندگان علاقمند می توانند با مراجعه به پنل توسعه دهندگان مایکت یکی از اَپِ های مهربان باشند و دو لبخند، یکی برای مصرف کننده خیر و یکی برای کودک محروم ایجاد کنند!

  • الهام صادقی
  • يكشنبه ۳۱ خرداد ۹۴
  • ۱۴:۰۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی