مایکت | بازار اندرویدی

در رسانه‌ها

یکی از راه‌های ترویج برنامه‌ها در بین مخاطبان انتشار مقاله‌های تحلیل و بررسی پیرامون برنامه در سایت‌های پربازدید خبری است. این مقاله‌ها کمک می‌کنند تا بخشی از کاربران این سایت‌ها با شناخت بهتر برنامه، آن را دریافت و نصب نمایند. از این رو بسیاری از توسعه‌دهندگان خود اقدام به انتشار این مقاله‌ها به صورت رپورتاژ می‌نمایند.

در صفحه جزییات هر برنامه در مایکت قسمتی با نام «در رسانه‌ها» وجود دارد. در این قسمت لینک‌های این مقالات در مورد برنامه به کاربر نمایش داده می‌شود. کاربران به دلایل مختلف و از مسیرهای گوناگون یک برنامه را پیدا می‌کنند. حضور هر چه بیشتر این لینک‌ها باعث افزایش نرخ نصب برنامه توسط کاربران بازدیدکننده می‌گردد.

مایکت برای راحتی کار شما توسعه‌دهندگان عزیز، در پنل توسعه‌دهندگان قسمتی را با نام در رسانه برای هر برنامه اضافه کرده است. در این قسمت شما می‌توانید لینک‌های خبری مقالات تحلیل و بررسی برنامه خود را وارد نمایید تا پس از تایید در صفحه جزییات برنامه شما نمایش داده شود.

برای نمایش این لینک‌ها کافیست:

۱-   در انتهای مقاله دکمه دانلود از مایکت برنامه قرار داده شده باشد.

۲-  این مقالات باید در رسانه‌های مورد تایید مایکت منتشر شده باشند. با این وجود در صورتی رسانه مورد نظر شما در این لیست نیست، از طریق ایمیل info@myket.ir به ما اطلاع دهید.

همین حالا وارد پنل توسعه‌دهندگی خود شوید تا لینک این مقالات را وارد نمایید.

  • الهام صادقی
  • دوشنبه ۱ شهریور ۹۵
  • ۱۷:۳۷
احسان
بسیار عالی بود، ممنون بابت به اشتراک گذاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی