مایکت | بازار اندرویدی

مجوز نوتیفیکیشن

تقریباً تمام برنامه‌هایی که روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب می‌کنیم در طول روز برای ما اعلان(Notification) ارسال می‌کنند و این هشدارهای بی‌موقع می‌تواند آزاردهنده باشد. اما خوشبختانه   در اندروید ۶ کاربر امکان مدیریت بهتر و بیشتر در بخش نوتیفیکیشن‌ها را دارد و می‌تواند نوتیفیکیشن‌های هر برنامه را جداگانه غیر فعال کند. بر همین اساس مایکت نیز سیاست خود در دسترسی push notification  تغییر داده و از این پس توسعه‌دهندگان می‌توانند از این مجوز در برنامه‌های خود استفاده نمایند. (این موضوع شامل نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی نمی‌باشد و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد)

نحوهٔ غیرفعال کردن نوتیفیکیشن:

برای خاموش کردن نوتیفیکیشن‌های برنامه مورد نظر کافیست منتظر بمانید تا یک نوتیفیکیشن از آن بر روی دستگاه اندرویدی شما ظاهر شود. حال انگشت خود را روی آن نگه داشته، با انتخاب گزینه Block all دیگر هیچ نوتیفیکیشنی از آن برنامه دریافت نخواهید کرد؛ این در حالیست که دیگر برنامه‌ها مثل قبل نوتیفیکیشن ارسال خواهند کرد.

علاوه بر آن می‌توانید از بخش تنظیمات(setting)  قسمت نوتیفیکیشن (Notification) نیز برنامه مورد نظر را یافته و گزینهٔ ارسال آن را غیرفعال نمایید.

  • الهام صادقی
  • سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵
  • ۱۳:۲۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی