مایکت | بازار اندرویدی

مایکت حامی هجدمین آیین کوچه‌گردان عاشق

جمعیت امداد دانشجویی – مردمی امام علی(ع) از سال ۱۳۷۹ همزمان با ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر آیین «کوچه گردان عاشق» را برگزار می‌نماید.

این مراسم با الهام از شیوه عملی امام علی(ع) در سر زدن شبانه به نیازمندان، کودکان یتیم و بی سرپرست و تهیه مایحتاج مورد نیاز آن‌ها شکل گرفته است. در این طرح دانشجویان به همراه اساتید و اقشار مردم، نیازهای سبد غذایی یک ماهه خانواده‌های فقیر در سراسر کشور را تهیه و به صورت یک کیسه غذایی در می‌آورند و در شب‌های قدر ماه رمضان به در خانه‌های محرومان می‌برند.

این طرح توسط نمایندگان جمعیت امام علی(ع) در بیش از ۵۰ شهر کشور اجرا می‌شود.

مایکت پیش از این در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در طرحی مشترک با سازمان بهزیستی، با نام یک اپ و دو لبخند! بخشی از در آمد خود در ماه رمضان را به ساخت مهد کودک در یکی از مناطق محروم ایران برای کودکان زیر ۶ سال و ارائه یک وعده غذایی سالم اختصاص داد. و امسال نیز در آیین «کوچه‌گردان عاشق» که توسط جمعیت امام علی(ع) برگزار می‌شود مشارکت می‌کند.

برای شرکت در این طرح کافیست:

اگر مایکت را بر روی گوشی خود ندارید مایکت را نصب کرده و با شماره موبایل‌تان در آن حساب‌کاربری بسازید. با هر ثبت‌نام مبلغ ۵۰۰تومان از طرف مایکت به این طرح کمک می‌شود.

اگر مایکت را بر روی گوشی خود دارید می‌توانید با پرداخت نقدی یا دعوت از دوستانتان در این طرح شرکت کنید؛ با هر دعوت مبلغ ۵۰۰ تومان به طرح کمک می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به بنر مربوطه در صفحه اول مایکت بروید.

  • الهام صادقی
  • شنبه ۱۳ خرداد ۹۶
  • ۱۱:۲۴
احسان
بسیار عالی بود، ممنون بابت به اشتراک گذاری
شیما هدابند
با سلام و خسته نباشید
وبلاگ موفقی دارین
خواستی یه سر هم به من بزن
شک ندارم مطالبم به کارت میاد
برای تبادل لینک هم خوشحال میشم با هم همکاری کنیم

زنان بارداری درمان نازایی و سقط جنین
www.mama-baby.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی