مایکت | بازار اندرویدی

مذاکرات بین‌المللی در TGC

نمایشگاه TGC با همهٔ پستی ‌و بلندی‌ها برای برگزارکنندگانِ آن به پایان رسید؛ و توانست در دو روز برپایی‌اش فرصتی کمیاب را برای آشنایی هر چه بیشتر توسعه‌دهندگان و ناشرانِ خارجی با بازار بکر و بزرگ صنعتِ بازی در ایران و درک پتانسیل‌های موجود در آن فراهم آورد.

مایکت نیز در این رویداد بزرگ شرکت کرده و توانست در طول برگزاری نمایشگاه با شرکت‌های فعال در زمینه‌های مختلف از جمله توسعهٔ بازی، انتشار بازی، خدمات پرداخت، و شرکت‌های ارائه‌کننده تبلیغات در بستر موبایل مانند Rovio، NAZARA، KIMIA، FAMOBI، BOOMZAP ، ACTIVE GAMINGو... جلسات و مذاکراتی داشته باشد.


در طی این جلسات که با شرکت‌کنندگان خارجی برگزار شد، مشخص شد اکثر این افراد و شرکت‌ها از پتانسیل‌های موجود در بازار ایران تا قبل از برگزاری این نمایشگاه بی‌اطلاع بوده و علاقهٔ زیادی برای فعالیت در بازار ایران از خود نشان می‌دادند.

البته نباید از وضعیتِ سیاسی منطقهٔ خاورمیانه و التهابات موجود در آن چشم‌پوشی کرد چرا که بسیاری از این شرکت‌کنندگانِ خارجی ریسک سرمایه‌گذاری در بازاری که به لحاظ سیاسی ملتهب بوده را بالا در نظر گرفته و منتظر ثبات سیاسی کافی در منطقه خاورمیانه برای انجام سرمایه‌گزاری‌های بیشتر هستند.


امیدواریم با برگزاری و ادامه این دست رویداد‌ها، شاهد رشد و توسعه صنعت بازی‌سازی ایران و هم‌چنین همکاری و سرمایه‌گذاری بیشتر بازی‌سازان خارجی در ایران باشیم.

  • الهام صادقی
  • دوشنبه ۱۹ تیر ۹۶
  • ۱۳:۵۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی