مایکت | بازار اندرویدی

جدیدترین نسخهٔ مایکت


مایکت با رویکرد شخصی‌سازی برای کاربران و در راستای شعار مارکتِ من در نسخهٔ ۶ از شبکهٔ اجتماعی مای‌نت رونمایی کرد. در این شبکهٔ اجتماعی بر تولید محتوا با محوریت اپلیکیشن تاکید شده است. به این معنی که کاربران صفحهٔ شخصی دارند، می‌توانند تجربهٔ خود را از برنامه‌ها با بقیه به اشتراک ‌بگذارند و یا آن‌ها را نقد و بررسی ‌کنند(امکان گذاشتن پُست)، از لایک کردن نظرات توسط افراد دیگر اطلاع پیدا ‌کنند، به بقیهٔ کاربران اپلیکیشن پیشنهاد ‌دهند(امکان ایجاد لیست) و...

در جدیدترین نسخهٔ مایکت ۶۳۵، تغییراتی در فضای مای‌نت و حساب‌کاربری در جهت بهبود و تکمیل آن صورت گرفته است.

v      فضای صفحهٔ حساب‌کاربری به کلی تغییر کرده و بخش دستاوردها که فعالیت‌های کاربر را با نشان‌های مختلف نمایش می‌دهد، به‌تازگی به آن اضافه شده است.

v      امکان ایجاد لیست از برنامه‌ها؛ با قابلیت تغییر نامِ لیست و اضافه و کم کردن تعداد برنامه‌های آن وجود دارد. که این امکان را به کاربر می‌دهد تا برنامه‌های مورد علاقه و پیشنهادی خود را به بقیه معرفی نماید.

v      ایجاد پُست نیز در صفحهٔ حساب‌کاربری قابل انجام است. کاربر در پُستِ خود می‌تواند فیلم و عکس اضافه کند و یا چند اپلیکیشن را انتخاب کرده و با هم مقایسه نماید. در انتهای پُست امکان اشتراک‌گذاری آن و دسترسی به نظرات و لایک‌کننده‌های آن وجود دارد. در این نسخه هنگام نوشتن‌ پُست، هر ۱۰ ثانیه یک بار، یک نسخه به عنوان پیش‌نویس ذخیره شده که اگر به هر دلیلی اجرای مایکت متوقف شد، پُستِ نوشته شده، از دست نرود.

v      کاربران از منوی مایکت، بخش مای‌نت می‌توانند به پُست‌ها، لیست‌ها و فعالیت‌های دوستانِ خود(کسانی که در مای‌نت دنبال می‌کنند) دسترسی داشته و لایک و نظر بدهند.


  • الهام صادقی
  • شنبه ۷ مرداد ۹۶
  • ۱۷:۵۲
رویا
سلام
نرم افزارهایی دارین که بعضا توی بازار نیست.خیلی عالی هستین
aliziraee
این برنامه فوق العادست
احسان
سلام
سایتتون عالیه واقعا - دستتون درد نکنه
کافه ممبر
سلام ، مایکت بسیار عالیه و خیلی خرسندیم از آشنایی و آغاز همکاری با این اپ استور زیبا ♥ به امید حمایت‌های بیشتر
بهروز
واقعا برنامه خوبی دارین.ممنون
مسعود
سلام خسته نباشید
رابط کاربری شما خیلی بهتر از بازاره
مرسی از زحماتتون
حسین
من همیشه از شما نرم افزار های مورد نیازم رو دانلود می کنم <a href="http://telbaz.ir/1396/04/16/%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%b2%db%8c%da%a9-%db%8c%d8%a7%d8%a8/">.</a>
مهاجر
سلام
این اپلیکیشن بسیار کاربردی است و من بسیار از اون راضیم
سپاس از توسعه دهندگان که همواره به دنبال نوآوری و به روز رسانی مایکت هستند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی