مایکت | بازار اندرویدی

دربست تا برنده شدن، جا‌نمونی!


همهٔ هیجان و سرگرمی که می‌خوای به همراه جایزه در جشنوارهٔ شب یلدا. رانندگی‌ت رو با بازی موتوری و تاکسیدو محک بزن.

جشنوارهٔ دربست تا برنده شدن از ۲۷ آذر آغاز شده و تا ۸ دی ادامه داره، در این جشنواره کافیه با خرید، دانلود یا به‌روزرسانی بازی‌های موتوری و تاکسیدو امتیاز بگیری. هر چی امتیاز بالاتری داشته باشی شانست برای برنده شدن بیشتر می‌شه. قرعه‌کشی برای بُردن Xbox بین همهٔ شرکت‌کننده‌ها انجام می‌شه.

  • الهام صادقی
  • يكشنبه ۳ دی ۹۶
  • ۱۰:۰۴
p1 a2
بسیار عالی ممنون
تجهیزات دندانپزشکی
بسیار عالی بود
احسان
بسیار عالی بود، ممنون بابت به اشتراک گذاری
خراطین
سلام

جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

ممنون
Davood_T
بسیار هم عالی
اختراع
واقعا خوب بود ،، البته دوباره باید بررسیش کنم

سایت جالبی دارید لینکتونو برای چندتا از دوستام فرستادم بدردشون میخوره ،، ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی