مایکت | بازار اندرویدی

برنامهٔ کاری مایکت در تعطیلات نوروز ۹۷

تا چشم به هم بزنیم تعطیلات نوروزی سال ۹۷ هم از راه خواهد رسید. مانند هر سال برنامه‌ریزی کلی سال جدید را انجام داده‌ایم که بخش مرتبط به توسعه‌دهندگان در پایان سال‌ و تعطیلات نوروز به شرح زیر است:

در بخش مالی؛ برای این ماه تسویه‌حساب در تاریخ ۲۰ اسفند محاسبه شده و پس از ۵ روز کاری پرداخت خواهد شد. بنابراین در این ماه تسویه‌حسابِ نیمهٔ ‌ماه را نخواهیم داشت.

توجه داشته باشید تسویه‌حساب مانند ماه‌‌های گذشته برای مبالغ بیشتر از ۵۰ هزار تومان انجام خواهد شد. در صورتی که حساب شما کمتر از آن بوده و تمایل به انجام تسویه دارید از طریق پنل خود و پیش از تاریخ ۲۰ اسفند درخواست خود را ارسال نمایید.

در بخش فضاهای پربازدید؛ برنامه‌ریزی فضاهای پربازدید مایکت در ایام تعطیلات، تا قبل از ۲۵ اسفند نهایی خواهد شد، بنابراین از توسعه‌دهندگانی که طرح و یا پروموشن خاصی در این مدت دارند تا قبل از روز ۱۹ اسفند جزییات طرح‌های خود را برای ما ارسال کنند.

در بخش بررسی برنامه‌ها؛ طبق روال سال‌های قبل هیچ بخشی از پنل توسعه‌دهندگان بسته نخواهد بود. با این وجود از تاریخ ۲۸ اسفند به بعد، برنامه‌های جدید ارسالی با اندکی تاخیر بررسی و منتشر خواهند شد. بنابراین اگر برنامه‌ریزی خاصی برای تعطیلات نوروز دارید حتما برنامهٔ جدید خود را تا قبل از روز ۲۸ اسفند برای ما ارسال کنید.

پیشاپیش از همراهی همیشگی و صمیمانه شما عزیزان با مایکت سپاس‌گزاریم و امیدواریم سالی سرشار از موفقیت و پیشرفت را در کنار شما تجربه کنیم.

سال ۹۷ مبارکJ


  • الهام صادقی
  • شنبه ۵ اسفند ۹۶
  • ۱۷:۵۱
تجهیزات دندانپزشکی
بسیار عالی
ماندگار
سلام خسته نباشید من اتفاقی از گوگل اومدم اینجا
سرعت سایتتون خیلی خوبه خوشم اومد
این صفحه ام برای دوستم فرستادم
ممنون ازتون نظر گذاشتم خستگیتون در بره
سئو
بسیار عالی بود، ممنون بابت به اشتراک گذاری
ماندگار
سلام روزتون بخیر تندرستی
خواستم اول نظر بزارم خستگیتون بره
واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام
ممنون
ماندگار
سلام روزتون بخیر تندرستی

واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام

خواستم نظر بزارم خستگیتون بره

ممنون
کیا
سلام روزتون بخیر تندرستی

خواستم اول نظر بزارم خستگیتون بره

واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام

ممنون
آرترینا
سلام وقت بخیر
ممنون ازتون
من اینجارو تو واتساپ برای دوستم میفرستم
دلم نیومد نظر نزارم
مایسا
سلام روزتون بخیر تندرستی
خواستم نظری بزارم تا خستگییتون در بره
واقعا لذت بخش بود هم سایتتون هم این قسمت
خداقوت

کاشت مو
سلام روزتون بخیر تندرستی
واقعا لذت بخش بود هم سایتتون هم این قسمت
خواستم نظری بزارم تا خستگییتون در بره
خداقوت

سنباد
واقعا مفید بود برام
من اینجارو توی گوشیم سیو کردم بعدا دوباره بیام
ممنون ازتون
کربلا
سلام
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
جالب بود برام واقعا
من هفته پیش بهتون سر زد
پکیج
Good for me
The installation process is explained very well and in a very definite way.
Anyone can understand this
loading site is go000ood
حامد
good
sadeghi
با تشکر فراوان
http://www.idea-soft.ir
http://www.npco.net
https://www.limotorsh.com
http://www.sitecode.ir
آرترینا
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
ماندگار
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
آرگان
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
آرگان
سلام
.
من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام 30 دقیقست اینجا دارم
.
با اجازتون اینجا برای دوستم تو واتس اپ فرستادم
.
ممنون
nima
نوروز پیشاپیش مبارک...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی